همون چیزایی که تو بخوای

اینجا همه چیز گیر میاد اگه نبود بگو تا بذارم
به وبلاگ من خوش آمدید
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ مهر ۹۴، ۱۱:۵۰ - ...
    عالی
نویسندگان

رکورد های عجیب و غریب گینس!

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۲ ب.ظ

رکورد جهانی "بیشترین تعداد قاشق روی بدن انسان" به اتیبار الچیو تعلق دارد. او در دسامبر 2011 در تفلیس گرجستان با گذاشتن 50 قاشق فلزی بطور مغناطیسی روی بدنش این عنوان را بدست آورد.


جین سونگهاو از چین، رکورد بیشترین مدت تماس مستقیم داشتن با برف را در ژانویه 2011 شکست. او 46 دقیقه و 7 ثانیه در برف ماند.


. 52 سرآشپز در فوریه 2013 رکورد جهانی بزرگترین غذای برنج سرخ شده کانتونی را در کاستاریکا شکستند. این غذا برای 7000 نفر سرو می شود و 1360 کیلوگرم وزن دارد.


 میلان روسکوف از اسلواکی رکورد جهانی قبلی خود در ژوئن 2009 را با 62 بار تردستی موفق با 3 اره موتوری شکست. رکورد قبلی او 35 بار بود.


 در شمال انگلستان، پیت گلیزبروک جایزه پرورش بزرگترین پیاز دنیا به وزن 7.7 کیلوگرم را برد. او رکورد جهانی گینس برای سنگین ترین پیاز دنیا را در سپتامبر 2011 شکست.


. شی پینگ، زنبورداری در چین است که در آوریل 2012 رکورد بیشترین تعداد زنبور (331000 زنبور معادل 33 کیلوگرم) روی بدنش را شکست. رکورد قبلی او 26.7 کیلوگرم بود.


. رکورد جهانی بزرگترین اره مویی ساخته شده از چادر در ساحلی در کینگدائو چین، در اکتبر 2010 با 900 چادر شکسته شد که به شکل یک اژدهای چینی درآورده شده بود.


کازوهیرو واتانابه، طراح مد ژاپنی در حال حاضر رکورد دار بلندترین موی موهاک (سرخپوستی) به اندازه 3 فوت و 8.6 اینچ است. او در سپتامبر 2012، بخاطر مدل مویش رکورددار گینس شد.


رومانی رکورد جهانی گینس را برای بزرگترین پرچم ملی دنیا در ماه مه امسال در نزدیکی بخارست شکست. این پرچم 1146 فوت طول و 744 فوت بلندی داشت.


 آکواریوم گردشگاه سنتوسا در سنگاپور نه تنها عنون بزرگترین آکواریوم دنیا با 80 هزار جانور، 800 گونه جانوری و 42.9 میلیون لیتر آب را دارد، بلکه رکورد بزرگترین پانل اکریلیک دنیا را نیز دارد.


 در ژوئن 2010، دوندگان لباس های بادی کشتی گیران سومو را به تن کردند و ادعای رکورد جهانی بیشترین تجمع سومو پوش دنیا در یک مراسم دو در پارک باترسی لندن را نمودند.

  • داوود عادل فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این متن را ویرایش کنید