همون چیزایی که تو بخوای

اینجا همه چیز گیر میاد اگه نبود بگو تا بذارم
به وبلاگ من خوش آمدید
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ مهر ۹۴، ۱۱:۵۰ - ...
    عالی
نویسندگان

جالب‌ترین قوانین رانندگی در جهان

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ق.ظ

روسیه

رانندگی با خودروی کثیف در حدی که بتوانید روی آن عکس کشیده یا مطلبی بنویسید ممنوع است و بدون تردید جریمه می شوید. درضمن کسی حق ندارد خودرو اش را در ملاعام بشوید و باید خودروی خود را به کارواش ببرد.

یونان

پلیس یونان واقعا در برابر پارک غیرقانونی خودرو کم تحمل است. آنها می توانند پلاک خودرویی را که غیرقانونی پارک کرده است، مصادره کنند.

فرانسه
در فرانسه رانندگان مجبور هستند در خودروی خود مانند شرکت های بیمه دستگاه تشخیص مصرف نوشیدنی الکلی داشته باشند.

اتریش
اگر به مرکز شهر وین رانندگی کنید، یک علامت راهنمایی و رانندگی خواهید دید که تصویر بوق زدن ممنوع را دارد. در این بخش از شهر تحت هیچ شرایطی حق ندارید بوق بزنید و الاجریمه خواهید شد.

آفریقا ی جنوبی
در آفریقای جنوبی، اگر در جاده ای، چوپان و گله ای حضور داشته باشد حق تقدم با اوست. راننده باید خودروی خود را متوقف کند تا چوپان گله خود را از میان جاده عبور دهد، در غیر این صورت جریمه خواهد شد.

امریکا
در امریکا نیز قانون های عجیب هست. در مونتانا حمل گوسفند در کامیون بدون حضور فردی به عنوان ناظر غیرقانونی است. در نوادا نیز حمل شتر در بزرگراه ها غیر قانونی است. در برخی ایالت های امریکا وقتی در چهارراهی چراغ راهنمایی و رانندگی ندارد، حق تقدم با کسی است که زودتر رسیده است. در واقع وقتی رانندگان به چهارراه می رسند باید کاملاتوقف کنند و بعد به حافظه شان فشار بیاورند تا یادشان بیاید که کدام یک زودتر رسیدند و سپس با رعایت حق تقدم عبور کنند.

  • داوود عادل فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این متن را ویرایش کنید