همون چیزایی که تو بخوای

اینجا همه چیز گیر میاد اگه نبود بگو تا بذارم
به وبلاگ من خوش آمدید
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ مهر ۹۴، ۱۱:۵۰ - ...
    عالی
نویسندگان

عجیب ترین غذاهای دنیا (مواظب باش بالا نیاری)

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۸ ب.ظ

هاکارل" گوشت نوعی کوسه است که پس از شکار به مدت 4 یا 5 ماه در معرض آفتاب گذاشته شده و با روشی خاص تخمیر می شود. این خوراکی که در ایسلند طرفداران زیادی دارد، به صورت مکعب های ریز برش خورده و روی خلال های چوبی کوچک در رستوران ها سرو می شود.

 

"بالوت" که از شهرت بسیاری در فیلیپین و برخی کشورهای آسیای جنوبی برخوردار است، در واقع تخم اردک دارای نطفه است که جوجه درون آن مراحل رشد را تقریباً کامل کرده اما هنوز نارس است. فیلیپینی ها پس از شکستن پوسته تخم، گوشت جوجه را به صورت خام با کمی فلفل و نمک می خورند.

 

"کانیکو" نوعی خرچنگ کوچک با روکش آبنباتی و طعم ماهی شیرین است که با ذائقه ژاپنی ها بسیار سازگار است.

 

"کاسو مارسو" یا پنیر گندیده خوراکی محبوب ایتالیایی هاست. هنگام فساد پنیر، نوعی مگس روی آن تخم ریزی کرده که هنگام تولد لاروهای این مگس، پنیر با آنزیمی خاص پوشیده شده و طعمی غیر معمول می گیرد. این پنیر گندیده در عروسی های و مهمانی های مهم ایتالیایی ها سرو می شود.

 

"اسکامولس" نام تخم های نوعی مورچه سیاه است که در مکزیک مصرف خوراکی دارد. این تخم ها درست پیش از تولد لاروهای مورچه مصرف شده و طعم ذرت دارند.

 

"اسکوئید" نوعی موجود دریایی شبیه هشت پا است که به جای هشت، 10 بازو دارد و تکه های لزج گوشت آن در چین محبوبیت زیادی دارد.

 

"وایلد فیش" نوعی ماهی است که به طور خام توسط چینی ها خشک و بسته بندی شده و جهت عرضه در بازارهای روسیه صادر می شود.

 

"جیرجیرک سیخ شده" غذایی است که هنگام سفر به بانکوک یا پکن احتمالاً آن را به خوردن گنجشک، موش، مار و یا سوپ گران قیمت عقرب، ترجیح خواهید داد.

 

"شکلات تلخ سیر" توسط یک شرکت ژاپنی تولید می شود و همان سیر خام با روکش شکلات تلخ است. تولید کنندگان این شکلات مدعی هستند این محصول متابولیسم بدن را تسهیل کرده و به مصرف کننده انرژی می دهد.

 

"پوست خوک" از خوراکی هایی است که در چندین کشور جهان مصرف می شود. قطعات پوست چرب خوک در روغن سرخ و یا کبابی شده و با فلفل و نمک طعم دار می شود. بر خلاف گوشت ترد خوک، پوست آن بسیار چرب بوده و طعمی مشابه جگر چرب اردک و غاز دارد.

 

  • داوود عادل فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این متن را ویرایش کنید