همون چیزایی که تو بخوای

اینجا همه چیز گیر میاد اگه نبود بگو تا بذارم
به وبلاگ من خوش آمدید
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ مهر ۹۴، ۱۱:۵۰ - ...
    عالی
نویسندگان

واقعاً علم بهتر است یا ثروت؟!؟!؟!؟

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ب.ظ

علم بهتر است یا ثروت ؟

شیخ را گفتند : علم بهتر است یا ثروت ؟شیخ بیدرنگ شمشیر

از میان بیرون آوردو مانند جومونگ مرید بخت برگشته را به سه پاره ی نامساوی تقسیم

نمود و گفت : سالهاست که هیچ خری

  بین دو راهی علم و ثروت گیر نمیکند .....

مریدان در حالیکه انگشت به دندان گرفته ولرزشی وجودشان را فرا گرفت

گفتند یا شیخ ما را دلیلی عیان ساز تا جان فدا کنیم .....

شیخ گفت :در عنفوان جوانی مرا دوستی بود که با هم به مکتب میرفتیم ،

دوستم ترک تحصیل کرد من معلم مکتب شدم...

حالا او پورشه داره...من پوشه...او اوراق مشارکت دارد،ومن اوراق امتحانی...

او عینک آفتابی من عینک ته استکانی...او بیمه زندگانی.

من بیمه خدمات درمانی...

او سکه و ارز...من سکته و قرض....

سخن شیخ چون بدینجا رسید مریدان نعره ای جانسوز برداشته

و راهی کلاسهای آموزش اختلاس گشتندی

 

  • داوود عادل فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این متن را ویرایش کنید