همون چیزایی که تو بخوای

اینجا همه چیز گیر میاد اگه نبود بگو تا بذارم
به وبلاگ من خوش آمدید
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ مهر ۹۴، ۱۱:۵۰ - ...
    عالی
نویسندگان

دوستان لطفاً روراست باشید!!!!

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰ ب.ظ

من کدوماهستم

                                  با نظر اعلام کنید!!!

       حتماً نیازی به نوشتن اسم هم نیست!!!

  

                                     راستی من خودتونو می گم !

  • داوود عادل فر

نظرات  (۵)

توهمه ی اینها هستی خیالت تخت



پاسخ:
اولندش من خودت رو گفتم دومندش با این حرفایی که زدی فهمیدم شماره چندی!!!!
بتوچه راست می گه خودت همی این هارو هستی شک نکن می ری به اقا ی بهداروند می گی براچی  اققققققققققققققققققا داوود تازه تو مقرورییییییییی
  • به آقا داوود چه
  • می دونی شماره چندی4 افتاااااااااااااد آقا داوووووووووووودددددددد
    دوست نداشتم اینو بگم اما واقعاتو شماره ی  4 هستی امید وارم بتونی خودت رو
    به شماره ی 9 برسونی من می دونم که تو می تونی دوستدارت عباس
    پاسخ:
    آق عباس من گفتم خودت کدوم یک از این هایی عباس ممنون که نظرت رو راجع به من گفتی اما خوصوصی هم می تونستی بگی ها!!!!!!!!!! شوخی کردم گودبای!!!!
    داوود شوخی کردم باهات  تو شمارهی 9 هستی خوشم میاد که خوب صحبت میکنی به نظر تو من شماره چندم
    پاسخ:
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    این متن را ویرایش کنید